بدلیل تاخیر در ارتباط بین زمین و مریخ، مهندسان ناسا سیستم فرود کاوشگر را به حالت خودکار قرار داده و امیدوار بودند که بدرستی عمل کن

بدلیل تاخیر در ارتباط بین زمین و مریخ، مهندسان ناسا سیستم فرود کاوشگر #کنجکاوی را به حالت خودکار قرار داده و امیدوار بودند که بدرستی عمل کند. ناسا این تاخیر را هفت دقیقه‌ #مرگبار نامید.

@keyhan_n1