این عکس را مریخ نورد «اسپرینت» ساعاتی قبل از طلوع آفتاب مریخ گرفته است، این نقطه کوچک، ما هستیم!

این عکس را مریخ نورد " اسپرینت " ساعاتی قبل از طلوع آفتاب مریخ گرفته است، این نقطه کوچک، ما هستیم! همه ما، همه تاریخ ما و همه افرادی که دوستشان داریم، اونجا هستند!
#مغرور_نباشیم
@keyhan_n1