🌘طبق گفته محققان ده میلیون سال قبل چیزی به نام پیری و کهنسالی در بشر وجود نداشت این موردی عجیب و یا فراطبیعی نبود تنها دلیلش شرایط

🌘طبق گفته محققان ده میلیون سال قبل چیزی به نام پیری و کهنسالی در بشر وجود نداشت این موردی عجیب و یا فراطبیعی نبود تنها دلیلش شرایط سخت زندگی بود که سقف عمر را به ۳۵ سال رسانده بود
@keyhan_n1