اگر را در مرکز منظومه شمسی خودمان قرار دهیم سطح خارجی آن بین مدار و خواهد بود!!

اگر #آنتارس را در مرکز منظومه شمسی خودمان قرار دهیم سطح خارجی آن بین مدار #مشتری و #مریخ خواهد بود!!
اندازه آن حدودا ۷۰۰ برابر خورشید ماست.
@keyhan_n1