هر بار خبری دردناک و اسفبار که بوی وحشی‌گری میدهد، میشنوم یاد این دکلمه ساگان میافتم

هر بار خبری دردناک و اسفبار که بوی وحشی گری میدهد، میشنوم یاد این دکلمه ساگان میافتم.انچه مسلم است دیدن این ویدیو هر بار حماقت مارا بیشتر گوشزد میکند.

#اهواز