من آن خرمگسی هستم که خدا وبال این دولتشهر کرده و تمام روز و همه جا شما را نیش زده و برمی انگیزانم. دیگر به آسانی کسی چون مرانخواهید یافت و از این رو به شما اندرز می دهم که از گرفتن جان من درگذرید. «دفاعیات سقراط» @farhad_ghanbariiiii
این نامه نگاریها، بیانیه دادنها و تعیین تکلیفها و های و هویهای احمدی نژاد و یارانش یاد آور این حکایت عبید زاکانی است:
این نامه نگاری ها، بیانیه دادن ها و تعیین تکلیف ها و های و هوی های احمدی نژاد و یارانش یاد آور این حکایت عبید زاکانی است:
«مردی را علت قولنج افتاد. تمام شب از خدای درخواست که بادی از وی جدا شود. چون سحر رسید ناامید گشت و دست از زندگی شسته، تشهد میکرد، و میگفت بار خدایا بهشت نصیبم فرمای! یکی از حاضران گفت: ای نادان! از آغاز شب تا این زمان التماس بادی داشتی، پذیرفته نیامد. چگونه تقاضای بهشتی که وسعت آن به اندازه آسمانها و زمین است از تو مستجاب گردد؟؟»
حال ثبت نام احمدی نژاد و یارانش برای انتخابات شوراها هم پذیرفته نمی شود ولی مدام برای همه تعیین تکلیف می کنند و بیانیه می دهند.
@kharmagaas