یکی از فانتزی هایی که همیشه دارم این بوده که کاش حافظ و سعدی زنده بودند و شعرهایشان را باصدای شجریان می‌شنیدند …

یکی از فانتزی هایی که همیشه دارم این بوده که کاش حافظ و سعدی زنده بودند و شعرهایشان را باصدای شجریان می شنیدند....
@kharmagaas
تو کافر دل ....