من آن خرمگسی هستم که خدا وبال این دولتشهر کرده و تمام روز و همه جا شما را نیش زده و برمی انگیزانم. دیگر به آسانی کسی چون مرانخواهید یافت و از این رو به شما اندرز می دهم که از گرفتن جان من درگذرید. «دفاعیات سقراط» @farhad_ghanbariiiii
فرهاد قنبری:. تفاوت ساختمانهای مسکن مهر (سمت چپ) با ساختمان شخصی ساز (سمت راست)
فرهاد قنبری:
تفاوت ساختمانهای مسکن مهر(سمت چپ) با ساختمان شخصی ساز(سمت راست)
این دو ساختمان روایتگر جامعه امروز ماست.
تفاوت جهان سوم با جهان توسعه یافته.
دولتی که تمام دغدغه اش ویترین سازی بود، ویترینی که تلاش می کرد از خود (من خوب و مهروز ) به نمایش بگذارد.
مسکن (بی)مهر ، نماد جامعه فرصت طلب و بی رحمی است که جز سود و منفعت شخصی خود به هیچ چیز نمی اندیشد.
در جامعه ای که سرمایه جایگاه شان اجتماعی افراد را تعریف می کند مسلما جان آنها هم به همان میزان سرمایه شان ارزش پیدا می کند.
آنهایی که سرمایه ندارند، همان هایی که ماشین هایشان تابوت متحرک است، همان هایی که سقف هایشان بی مهر است..........
در جامعه ای که تنها معیار آن پول است، محرومان و حاشیه نشینان همراهان همیشگی فقر، تلخی و مرگ هستند.
سرپل ذهاب و قصر شیرین روزها و شب های سخت تری را پشت سر گذاشته اند.
شب هایی که با بیم بمباران هوایی و موشک های صدام حسین به خواب می رفتند.
غرب ایران با سختی و رنج عجین است،بی شک این غم نیز خواهد گذشت اما این زخمی که به نام مهر بر دل ها نشانده شد فراموش نخواهد شد.
@kharmagaas