یاد دیالوگ پایانی فیلم پاپیون افتادم. هی حرومزاده‌ها

یاد دیالوگ پایانی فیلم پاپیون افتادم. خطاب به ترامپ ، خطاب به نایکی، خطاب به همه اونها که منتظر تمسخر و خندیدن بودند....
هی حرومزاده ها..من هنوز زنده ام
@kharmagaas