هر «پرهیزکاری» گذشته‌ای دارد. وهر «گناه کاری» آینده‌ای. پس داوری نکن!

هر"پرهیزکاری" گذشته ای دارد
وهر"گناه کاری" آینده ای
پس داوری نکن!
میدانم اگر:
داوری نادرستی در مورد کسی بکنم...
جهان تمام تلاشش را می کند تا مرا در شرایط او قرار دهد تا به من ثابت کند...
در تاریکی همه ی ما شبیه یکدیگریم...
محتاط باشیم در "سرزنش " و "داوری کردن "دیگران وقتی ؛
نه از" دیروز او"خبر داریم،
نه از"فردای خودمان"...
@kharmagaas
تسخیر شدگان
داستایوفسکی