نیکبخت‌ترین ادمیان کسانی هستند که روحشان دچار بدی نشده است زیرا بدی روح، بدتر از هر دردی است

نیکبخت ترین ادمیان کسانی هستند که روحشان دچار بدی نشده است زیرا بدی روح، بدتر از هر دردی است.
@kharmagaas
افلاطون