من آن خرمگسی هستم که خدا وبال این دولتشهر کرده و تمام روز و همه جا شما را نیش زده و برمی انگیزانم. دیگر به آسانی کسی چون مرانخواهید یافت و از این رو به شما اندرز می دهم که از گرفتن جان من درگذرید. «دفاعیات سقراط» @farhad_ghanbariiiii
تلویزیون یک شکل استبداد است. کسانى که هر روز ٤ ساعت تلویزیون نگاه مىکنند قربانى استبداد هستند
تلويزيون يک شكل استبداد است. كسانى كه هر روز ٤ ساعت تلويزيون نگاه مىكنند قربانى استبداد هستند. تلويزيون براى ارتباط برقرار كردن نيست، فقط براى دستور دادن است. به همين دليل دولتهاى مستبد با سينما مخالفند چون سينما هميشه خاطره خلق مىكند، در صورتىكه تلويزيون انسان را در تاريكى مىگذارد.
@kharmagaas
ژان لوک گدار