تلویزیون یک شکل استبداد است. کسانى که هر روز ٤ ساعت تلویزیون نگاه مى‌کنند قربانى استبداد هستند

تلويزيون يک شكل استبداد است. كسانى كه هر روز ٤ ساعت تلويزيون نگاه مى‌كنند قربانى استبداد هستند. تلويزيون براى ارتباط برقرار كردن نيست، فقط براى دستور دادن است. به همين دليل دولت‌هاى مستبد با سينما مخالفند چون سينما هميشه خاطره خلق مى‌كند، در صورتى‌كه تلويزيون انسان را در تاريكى مى‌گذارد.
@kharmagaas
ژان لوک گدار