فرهاد قنبری:

فرهاد قنبری:
به واکنش های مسئولین آمریکایی در مورد قتل عام «استفن پدوک» نگاهی بیندازیم....

همه آنها از پدوک با عناوینی مانند دیوانه، بیمار روانی و کسی که دارای عقده های فراوان بوده است نام می برند.
حال تصور کنید به جای استفن پدوک یک سیاه پوست یا عرب مسئول این حادثه بود در آن صورت واکنش ترامپ و سایر مردم آمریکا چه بود؟
آیا باز هم او را یک دیوانه ، روانی و ضد اجتماع می نامیدند؟؟

اینبار مسلمانان شانس بزرگی آوردند که پدوک مسلمان نبود و گرنه خدا می داند چه برخورد خشن و مواضع تندی در انتظارشان بود.
پدوک بزرگترین قتل و عام تاریخ آمریکا را راه انداخته است ولی نه کسی مسیحیان را مقصر دانست، نه کسی به هیچ کلیسایی حمله کرد و نه کسی هم موضع معتدلتری گرفت و گفت که همه مسیحیان تروریست نیستند.

رسانه ها از مسلمانان یک نشانه ساخته اند، نشانه ای که با خشونت و ترور در آمیخته است.
وقتی یک ولگرد و بزهکار مهاجر در بلژیک دست به بمب گذاری و تیر اندازی می زند همه به نام عربی او توجه می کنند و هیچکس گذشته تاریک و عقده ها و سرخوردگی های اجتماعی او را بیان نمی کند ولی موقعی که شخصی با نام غربی این اقدامات را انجام می دهد تمام اتهامات او به مشکلات شخصی او نسبت داده شده و هیچ کلیتی در مظان اتهام قرار نمی گیرد.

این خشونت پنهانی است که مدام از سوی غرب و رسانه های غربی در حق مسلمانان و جهان سومی ها در حال اعمال شدن است.
telegram.me/kharmagaas