این جایی است که پرچم فتح ما شکست، این جای پای لشگر قتالی است که کشته‌های ما را لگدکوب سم ستوران کرد، از خون ما چه جوی‌ها که جاری ش

این جایی است که پرچم فتح ما شکست، این جای پای لشگر قتالی است که کشته های ما را لگدکوب سُم ستوران کرد، از خون ما چه جوی ها که جاری شد، زیر پای وسوسه و تشویش، ما فریب روزگار خورده ایم! کتاب خدا را با ما به شهادت نهاده بودند و سوگند خود را به چند سکه فروختند. فریاد از دل شبیه خون برخاست! چگونه از محاصره ی آتش و دود آنان می توان گریخت، در جنگی ناامید، در جنگی قدم به قدم...
@kharmagaas
چریکه تارا_ بهرام بیضایی