حضرت سعدی در گلستانش فرموده:. «معصیت از هر که صادر شود ناپسندیده است و از علما ناخوبتر»

حضرت سعدی در گلستانش فرموده :
"معصیت از هر که صادر شود ناپسندیده است و از علما ناخوبتر" . وچه درست است ، چون مردم از درس خوانده ها توقع دیگری دارند.
حالا من با کسب اجازه از شیخ اجل عرض میکنم که خطای زبانی ناپسند است و برای دانش آموخته های زبان شناسی ناخوبتر .
من در نهایت تعجب میبینم که بسیاری از دوستان نام رشته تحصیلی خود را در پروفایل هایشان " Linguistic" یعنی "زبانی " می گذارند ، و گویی نمی دانند یا فراموش کرده اند که Linguistics یعنی #زبانشناسی . حرف sدر پایان این کلمه ، علامت جمع نیست که بشود به راحتی حذفش کرد ، مثل Mathematics و Physics .
همگی برویم و یک بار دیگر پروفایل هایمان را بررسی کنیم . برای ما که زبان شناسی خوانده ایم بد است که اسم رشته مان را غلط بنویسیم .

#دکتر_بهروز_محمودی_بختیاری

@linguiran🍃🌺🍃