دانشجویان، اینترنت را رها کنید …مارک باوئرلین استاد دانشگاه ایموری، اخیرا با نگارش یادداشتی در روزنامه نیویورک‌تایمز از «معنای است

دانشجویان، اینترنت را رها کنید.

مارک باوئرلین استاد دانشگاه ایموری، اخیراً با نگارش یادداشتی در روزنامه نیویورک‌تایمز از «معنای استاد دانشگاه بودن» سخن گفته است. او در طرح این مساله بر نقش استاد به عنوان نمونه‌ای کامل از «اقتدار اخلاقی» تاکید کرده است. از دید باوئرلین، در حال حاضر بنابر دلایلی چنین امری در خصوص بسیاری از اساتید صدق نمی‌کند، و شماری از آن‌ها به «ورشکستگان بی‌اعتبار اخلاقی» بدل شده‌اند. البته برخی اساتید از تعریف باوئرلین و انتقادات او رنجیده‌اند و چنانچه اریک لومیس، استاد تاریخ دانشگاه رودآیلند آشکارا بیان کرده است، باوئرلین در موقعیتی نیست که در خصوص سایر همکاران خود و چیستی حرفۀ آن‌ها تصمیم‌گیری کند. در ادامه گفت‌وگوی اسکات اریک کافمن با مارک باوئرلین را با نگاهی انتقادی به ساختار دانشگاهی ایالات متحده می‌خوانید.

ادامه‌ی مطلب را در لینک‌ زیر مطالعه کنید:

http://m.tarjomaan.com/vdcf.vdeiw6d01giaw.html

@linguiran🍃🌺🍃