کودک: مامان به من نگو: کیان، دوستت دارم.. بگو: دوستت دارم، کیان.. مادر: چه فرقی می‌کنه؟

كودک: مامان به من نگو: كيان، دوستت دارم.
بگو: دوستت دارم، كيان.
مادر: چه فرقی می‌كنه؟
كودک: وقتی می‌گی: كيان، ... فكر می‌كنم كار ديگه‌ای باهام داری.
(كيان، پنج ساله)
@ChildrenOfIdea
@linguiran🍃🌺🍃