*خوب خواندن بهتر از زیاد خواندن است!

*خوب خواندن بهتر از زیاد خواندن است!

کم خواندن و خوب یاد گرفتن بسیار بهتر از زیاد خواندن و نفهمیدن یا کم فهمیدن است. سعی کنید علاوه بر کمیت و مقدار مطالعه به کیفیت مطالعه‌تان نیز اهمیت دهید. خوب درک کردن و فهمیدن مطالب و دقت در آنها باعث علاقمند شدن شما به آن مطالب و لذت بردن از خواندن می‌شود. پس همیشه سعی کنید به خاطر فهم و درک بیشتر کتاب بخوانید و از درک کردن مطالب لذت ببرید نه اینکه تعهد خود را به انبوه کتاب‌های خریده شده و خوانده نشده، ادا کنید!