در مورد نو گرا و خلاق با شما کاملا موافقم

در مورد نو گرا و خلاق با شما کاملا موافقم.منتها یک موردی هست که نویسنده دست به هر خلاقیتی می زند در ذهن خود مثلا در رابطه با سبک و سیاق نوشتاری و می بیند که سال ها قبل در ممالک دیگر این خلاقیت بوجود اومده و به کار گرفته شده در اینجا تکلیف نویسنده با خودش هم بلاتکلیف می شود.به نظر من خلاقیت بیشتر در نحوه نوع پرداخت داستان و فضاسازی و لحنی که به کار می بره و شخصیت پردازی هایش متحول می شه و البته در بعضی جاها ایجاد تعلیق و روابط منطقی در داستان... به خصوص در داستان کوتاه.و در درجه اول نویسنده باید بداند که می خواهد چه بنویسد جهان بینی خود و دیدگاه و نگرشش را انتخاب کند.