نباید همینجوری ولشون کرد باز یه بدبخت دیگه را گیر بیارن و به روز سیاه من بنشوننش. برشی از تنگسیر:

نباید همینجوری ولشون کرد باز یه بدبخت دیگه را گیر بیارن و به روز سیاه من بنشوننش
مرد نباید دس بذاره رو دسش بنشینه که دیگرون بیان حقش بگیرن بذارن تو دستش
برشی از تنگسیر:
صادق چوبک
@matikandastan