این همان اتاق پرنوری است که جان بنویل درباره‌اش حسودی کرده است

اين همان اتاق پرنوري است كه جان بنويل درباره‌اش حسودي كرده است.همينگوي برخلاف خيلي از نويسندگان به هيچ‌وجه آدم گوشه‌گير وجمع‌گریزی نبود.شايداصلا براي همين روحيه‌اش بود كه ميزتحريرش...
@matikandastan