داستان داستان چه‌ام شده؟ را خواندم. ماجرایی رخ داده بود درد ناک

داستان داستان چه ام شده؟را خواندم .ماجرایی رخ داده بود درد ناک . خواهری که انتظارمیکشد.ازادی برادرش را و تولد نوزادش را. حسی خاص به خواننده منتقل می کرد. همراه علامت سوال هایی چند. بهزاد چه جورزندانی است؟ سیاسی؟ بدهکاری؟تصادف؟یا چی؟...سهراب چرا با همسرش همراه نیست .بنظرمیرسد ازدواج عاشقانه بوده است؟ سهراب خودکشی کرده است ؟اعدام شده است؟ یا چی؟ در داستان رئال وقتی ماجرای رخ داده بصورت خطی نگاشته میشود و مخاطب را به خواندن وا میدارد قطعا باید اروم اروم مخاطب را به جواب برساند. با سپاس ازماتیکان و نویسنده عزیز. نجمه مولوی