اینکه خوشبختی را از دست داده باشی، به تنهایی بدبختی نیست. 📕فرجام نیچه

اینکه خوشبختی را از دست داده باشی، به تنهایی بدبختی نیست. بله، بدبختی تازه وقتی سر برمی دارد که خوشبختی دیگر یادت نیاید.
📕فرجام نیچه
✒هارتموت لانگه
✏محمود حدادی
📎نشر افق

@matikandastan