📢جوابیه شبکه ۴سیما به انتقادات تند حامد بهداد از صداوسیما. 👈تلویزیون ما توسط خود ما تماشا نمی‌شود

📢جوابیه شبکه ۴سیما به انتقادات تند حامد بهداد از صداوسیما
📺 @HonarMashhad
⏪اعتراضات هنرمند مشهدی در نشست رسانه‌ای فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» :

👈تلویزیون ما توسط خود ما تماشا نمی شود.
👈تلویزیون به خاطر اینکه دچار سوتفاهم است یا مسئولی با هنرمندی دچار سوتفاهم است دستش در دست هنرمندان نیست.
👈تلویزیون نباید به این وضعیت برسد که یک رسانه ورشکسته باشد. تلویزیون ایران ورشکسته شده و مخاطبش را از دست داده است.

⏪جوابیه شبکه ۴ سیما

👈آقای بهداد در پی هماهنگی‌هایی که از قبل با وی شده بود در شامگاه روز دوشنبه ۱۲ بهمن به برنامه «نقد چهار» دعوت شد، اما متاسفانه وی در آخرین لحظات درخواست کرد علاوه بر وی باید سایر عوامل فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» نیز در برنامه حضور یابند.
👈از آنجا که پیش‌بینی برنامه برای حضور این افراد در استودیوی زنده نشده بود، درخواست وی با پاسخ مثبت مواجه نشد.
👈باوجود انتقادات حامد بهداد از سیمای جمهوری اسلامی، شبکه چهار اعلام کرده است همچنان امکان حضور وی در برنامه «سینمای ایران» فراهم است.»
📺 @HonarMashhad
اخبار مشهد
📣 @AkhBarMashhad

http://yon.ir/unWp