📢تیر خلاص زدید به نمایشگاه کتاب مشهد!. گفتم بابت؟

📢تیر خلاص زدید به نمایشگاه کتاب مشهد!
@matikandastan

یوسف علیخانی: دیروز خانمی از روابط عمومی نمایشگاه کتاب نیشابور زنگ زده بود گفتگو بکنه
گفتم بابت؟
گفت این اتفاق فرخنده.
گفتم اتفاق فرخنده؟
گفت بله. نیشابور پایتخت کتاب هست به افتخار عطار و خیام و ...
گفتم اون وقت این آقایون تشریف میارن نمایشگاه؟
گفت یعنی چی؟
گفتم یعنی تیر خلاص زدین به نمایشگاه مشهد که یکی از چهار نمایشگاه کتاب خوب کشور بود
گفت چقدر شما اقتصادی نگاه می کنین.
گفتم نه که شما بدون گرفتن این گفتگو بهت حقوق می دن
گفت فرهنگ چی؟
گفتم حرف زدن از فرهنگ با مسوولان
گفت چرا اومدین پس؟
گفتم چون ادب رو رعایت کردیم
گفت ولی ...
گفتم دختر مهربان! با اما و ولی نمیشه چرخه نشر رو چرخاند. این نمایشگاه مگر اینکه مثل داستان های جادویی عطار، تکانی بخوره وگرنه من خیام وار معتقدم کو کوزه گر و کوزه خر و کوزه فروش؟
@matikandastan