📚 داستاننویسان و دوستداران داستان 📢ماتیکانداستان را به شیفتگان فرهنگِ ایرانزمین معرفی کنید 📢📢محتوای مطالب، نظر نویسندگان آن است و ممکن است با دیدگاه گردانندگان ماتیکانداستان همسو نباشد. ارتباط با مدیر کانال @vahidhosseiniirani
درباره داستان چهام شده …
درباره داستان چه ام شده...
به نظرم نویسنده از پس پرداخت شخصیت زن تا اندازه ای برآمده اما این "تا اندازه ای" به گستره وضوح داستان است! درواقع تصور می کنم گره و بحران در این داستان مشخص نیست و به همین دلیل مجالی هم برای پرداخت بیشتر شخصیت وجود ندارد. از سویی شخصیتهای بهزاد و سهراب هم در حد تیپ باقی مانده اند. ناگفته نگذارم که فضاسازی خوبی صورت گرفته و خانم چلبیانی با کمترین واژگان به خوبی موقعیت و حس و حال حاکم بر اثر را ایجاد کرده اند؛ مثل بادخنکی که از پنجره خودرو به صورت زن می خورد و حالش را جا می آورد...