matikandastan ابراهیمیان گفتگوى منتشر شده منتسب به خود را تحریف شده دانست …صبح امروز گفتگویى از قول ابراهیمان در رسانه‌ها بارها نق

matikandastan@
📢ابراهيم ابراهيميان گفتگوى منتشر شده منتسب به خود را تحریف شده دانست.

صبح امروز گفتگويى از قول ابراهيمان در رسانه ها بارها نقل شد. در اين گفتگو از قول وی آمده: اصغر فرهادى فيلمساز بدى است و برنامه هفت نيز برنامه بسيار خوبى است.

◀من در اين گفتگو اعلام كردم اصغر فرهادى بهترين فيلمنامه نويس ايران است و فيلمنامه هاى او نقطه قوت اصلى كارهايش هستند. اما در كارگردانى ايرادهايى دارد.

◀من در اين مصاحبه اعلام كردم برنامه هفت بسيار برنامه بدى است اما به حرمت استاد و شاگردى علاقه اى به صحبت در اين باره ندارم.

◀نمى دانم رسانه ها با اشتباه تيتر كردن حرف هاى من و نخواندن كامل مصاحبه دنبال چه چيزى هستند. (روزنامه سينما)
@matikandastan