-رفته بودم بالای درخت خودمو بکشم یه هو دستم خورد به یه چیز نرم، دیدم توت‌‌ه، اولی رو خوردم شیرین بود، دومی رو خوردم شیرین بود، همی

-رفته بودم بالای درخت خودمو بکشم یه هو دستم خورد به یه چیز نرم، دیدم توت‌‌ه، اولی رو خوردم شیرین بود، دومی رو خوردم شیرین بود، همینطور نشستم به توت خوردن... رفته بودم خودکشی کنم توت چیدم آوردم خونه، آقا یه توت ما رو نجات داد.
-توت رو خوردی وخانمت هم توت رو خورد و همه چیز خوب شد؟!
-خوب نشد! فکرم عوض شد! نگاهم عوض شد، آدم باید نگاهشو عوض کنه...

🎥طعم گیلاس؛ ساخته زنده یاد عباس کیارستمی
@matikandastan