ابراهیم حاتمی کیا از بیمارستان مرخص شد

ابراهیم حاتمی کیا از بیمارستان مرخص شد.
گفته می شود که عمل جراحی او به دلیل داشتن سنگ کیسه صفرا، با موفقیت همراه بوده است.

@matikandastan