📚 داستاننویسان و دوستداران داستان 📢ماتیکانداستان را به شیفتگان فرهنگِ ایرانزمین معرفی کنید 📢📢محتوای مطالب، نظر نویسندگان آن است و ممکن است با دیدگاه گردانندگان ماتیکانداستان همسو نباشد. ارتباط با مدیر کانال @vahidhosseiniirani
یک سوال مهم راجع به همین داستان اخیر ذهن من رو مشغول کرده اینه که این داستان (اگه بشه اسمشو گذاشته داستان) واسه چی نوشته شده؟
یک سوال مهم راجع به همین داستان اخیر ذهن من رو مشغول کرده اینه که این داستان( اگه بشه اسمشو گذاشته داستان) واسه چی نوشته شده؟ اصلا چرایی ای برای نگارش این داستان من به شخصه پیدا نمیکنم. روایت به شدت تکراری و کلیشه و تیپ-ها هم چنگی به دل نمی-زنه . یک سؤال اساسی اینه، این داستان چه مطلب جدیدی واسه گفتن داره به جز همون کلیشه فقیر و دارا؟! به نظر من تم داستان یک تم تکراریه که شاید هم نشد اسمش رو گذاشت تم. بیشتر یه غُر قدیمیه که آی کاظم چقد بدبخته و حاجی و زن حاجی ( با پستانهای بزرگ) چقد پولداره و چقدر فاصله طبقاتی وحشتناکه.
این از این. فلش بک توی اکثر داستانهای ایرانی حُکم پر کردن صفحه رو داره و هیچ کارکرد دیگه-ای من براش متصور نمیشم.(لااقل توی این داستان)