امام مظفر حمدان در نوقان یک روز می‌گفت که «کار ما با شیخ بوسعید هم چنان است که پیمانه‌ای ارزن؛ یک دانه شیخ بوسعید است و باقی من.»

@rahtaab

خواجه امام مظفرِ حَمدان در نوقان يک روز مي گفت که «کار ما با شيخ بوسعيد هم چنان است که پيمانه اي ارزن؛ يک دانه شيخ بوسعيد است و باقي من.» مريدي از آنِ شيخ ما، ابوسعيد، آن جا حاضر بود. از سر گرمي برخاست و پاي افزار کرد و پيش شيخ ما آمد، و آن چه از خواجه مظفر شنوده بود با شيخ حکايت کرد. شيخ گفت: «خواجه امام مظفر را بگوي که آن يک هم تويي، ما هيچ نيستيم.»

(اسرار التوحيد)

@rahtaab