این کتاب را باید بارها از نو خواند، نه به این خاطر که نویسنده‌اش هاینریش بل برنده جایزه‌ی نوبل ادبیات است؛ بلکه به این خاطر که با

این کتاب را باید بارها از نو خواند، نه به این خاطر که نویسنده‌اش هاینریش بُل برنده جایزه‌ی نوبل ادبیات است؛ بلکه به این خاطر که با گذشت چهل سال از انتشار آن، هنوز هم اربابان مطبوعات زرد...

👇👇👇