📢بغضی که ترکید …. مرحوم عبدالرحیم جعفری: «یک دنیایی بود امیرکبیر. بچه‌ی من بود

📢بغضی که ترکید...
@matikandastan

مرحوم عبدالرحیم جعفری: «یک دنیایی بود امیرکبیر. بچه‌ی من بود. من نه عضو دربار بودم، نه شاهی بودم. کاسب بودم. بهترین قرآن این مملکت را من منتشر کردم. نفیس‌ترین شاهنامه را من چاپ کردم اما چه بر سرم آوردند؟ خانه‌نشینم کردند. دچار سرگشتگی شدم. اعصابم به‌هم ریخت. همه‌چیزم را از دست دادم.»
بغضش می‌ترکد. رو به حضار، اشک‌هایش جاری می‌شود... (کانال ماهنامه شبکه آفتاب)
@matikandastan