من د بسیاری از داستان‌ها تحلیل ندیدم فقط وقایع نگاری دیدم گاهی افراد گذشته مشخص ندارند گاهی شخصیت حتی درست پرداخت نمی‌شود

من د بسیاری از داستان ها تحلیل ندیدم فقط وقایع نگاری دیدم گاهی افراد گذشته مشخص ندارند گاهی شخصیت حتی درست پرداخت نمی شود
مثلا اگر یک دزد معرفی شود و در داستان به شخصیت و مشکلاتش پرداخت شود که دزد شده است در حقیقت یک راه حل برای مبارزه با دزدی ارایه شده است
ولی اگر فقط به روش های دزدی اشاره شود و در نهایت هم تمام شود فقط مشکل دزدی د جامعه بیان شده است
البته این کار ظرافت ، تجربه و دانش می خواهد