📌ثبت نام ارز دانشجویی آغاز شد.. مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم:

📌ثبت نام ارز دانشجویی آغاز شد

مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم:
🔹پرداخت شش ماهه اول ارز دانشجویی با موافقت بانک مرکزی تا آخر شهریور ماه جاری به اتمام می‌رسد و ثبت نام شش ماهه دوم دریافت ارز دانشجویی نیز امروز از طریق سازمان امور دانشجویان آغاز شد.
🔹دانشجویانی که برای اولین بار برای تحصیل به خارج از کشور اعزام شوند در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند ارز دانشجویی دریافت کنند، اما براساس تصمیمات اعمال شده ارز دانشجویی به دانشجویان جدیدالورود دوره‌های کارشناسی پرداخت نخواهد شد.
🆔 @modirtamin 💯