📌مصوبه هیات وزیران درباره استفاده از یورو به عنوان ارز مبنای گزارشگری و انتشار آمار، اطلاعات و داده‌های مالی وزارتخانه‌ها، موسسات

📌مصوبه هیات وزیران درباره استفاده از یورو به عنوان ارز مبنای گزارشگری و انتشار آمار، اطلاعات و داده‌های مالی وزارتخانه‌ها، موسسات و شرکت‌های دولتی ابلاغ شد
🆔 @modirtamin💯