مثل گندم باشیم!.. زیرخاک می‌برندش، بازمی روید پرتر.. زیرسنگ می‌برندش، آردمی شود پربهاتر

مثل گندم باشیم!

زیرخاک می برندش، بازمی روید پرتر

زیرسنگ می برندش، آردمی شود پربهاتر

آتش می زنندش، نان می شود مطلوب تر

به دندان می جوندش، جان می شود نیرومندتر

@movafagh_life