📌قاچاق گوشی به صفر رسید

📌قاچاق گوشی به صفر رسید

🔹رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره راهکارهای جلوگیری از احتمال احتکار گوشی هایی که با ارز دولتی وارد شده اند، از رهگیری گوشی در فرآیند واردات از گمرک تا عرضه خبر داد.
🔹حسین فلاح جوشقانی با اشاره به گوشی هایی که با ارز دولتی وارد شده و امکان احتکار آن ها وجود دارد درباره پیشنهاد برای تعیین زمان رجیستری برای آن ها اظهار کرد: این پیشنهاد قابل تعاملی است و ما با کمیته رجیستری مطرح کردیم، البته ملاحظات فنی دارد و راهکارهایی داده شده که امیدواریم تا یک ماه آینده بررسی شود.
🔹 در حال حاضر قاچاق گوشی نزدیک به صفر است
🆔 @modirtamin 💯