📌وزیر اقتصاد: به مردم اطمینان می‌دهم دولت به دنبال جذب منابع مالی از محل افزایش نرخ ارز نیست

📌وزیر اقتصاد: به مردم اطمینان می‌دهم دولت به دنبال جذب منابع مالی از محل افزایش نرخ ارز نیست

مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی در برنامه گفتگوی ویژه خبری:
🔹به عنوان وزیر اقتصاد خود را مسئول حفظ ارزش پول ملی می‌دانم و به مردم اطمینان می‌دهم دولت به دنبال جذب منابع مالی از محل افزایش نرخ ارز نیست.
🔹تصمیم داریم تا یک ماه آتی نماد بسته‌ای نداشته باشیم.
🔹برنامه داریم مشکل 14شرکتی که نماد آنها بسته است را حل کنیم.
🔹مجامع بانک‌ها در حال برگزاری است و ان‌شااله طی چند هفته آتی همه مجامع بانک‌ها برگزار خواهد شد.
🔹بانک‌ها طی سال گذشته تاکنون بیش از 15هزار میلیارد تومان از اموال مازاد خود را فروخته‌اند.
🔹بانک‌های ملی و تجارت لیست اموال مازاد خود را داده‌اند و سپه نیز در حال نهایی‌سازی گزارش خود است. سایر بانک‌ها را نیز ملزم کرده‌ایم به سرعت گزارش دهند.
🔹شاخص بازار سهام طی مدت اخیر توانست به قله تاریخی خود برسد. طی 100روز فعالیت دولت شاخص کل 11درصد رشد داشته و طی این مدت هیچ نوسان جدی نداشته است.
🆔 @modirtamin💯