📌گمرک در مبدا ورودی منطقه آزاد قشم مستقر شد / کالاهای وارداتی به جزیره قشم زیر چتر سامانه جامع گمرکی قرار گرفت

📌گمرک در مبدا ورودی منطقه آزاد قشم مستقر شد / کالاهای وارداتی به جزیره قشم زیر چتر سامانه جامع گمرکی قرار گرفت

⭕گمرک در راستای اجرای طرح استقرار گمرک در مبادی ورودی مناطق آزاد ، در مبدا ورودی منطقه آزاد قشم مستقر شد و کالاهای وارداتی به قشم زیر چتر سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک قرار گرفت .

⭕به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، با توجه به برنامه های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، دستور رییس کل گمرک ایران و همچنین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد مبنی بر استقرار هر چه سریعتر گمرک در مبادی ورودی مناطق آزاد این طرح در منطقه آزاد جزیره قشم کلید خورد.

⭕مراسم استقرار گمرک در مبدا ورودی منطقه آزاد قشم و قرار گرفتن کالاهای وارداتی به جزیره قشم زیر چتر سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک صبح امروز با حضور علی معقولی مدیر کل مرکز واردات و مناطق آزاد و ویژه ، خیالی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک ، زارعی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر فرآیندهای گمرکی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، سعیدی مدیر کل گمرک قشم و همچنین اعضای دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در جزیره قشم فعالیت گمرک در مبادی ورودی جزیره قشم آغاز شد.

⭕بر همین اساس از این پس کالاهای وارداتی به این جزیره از گمرک عبور خواهد کرد . گمرک پیش از این در مبادی خروجی‌‌ مناطق آزاد مستقر بود که با اجرای این طرح در مبادی ورودی حضور خواهد یافت و واردات کالا تحت نظارت گمرک وارد مناطق آزاد خواهد شد.

🆔 @modirtamin💯