📌آغاز ثبت نام ارز دانشجویی از فردا.. سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

📌آغاز ثبت نام ارز دانشجویی از فردا

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اطلاعیه ای اعلام کرد:
🔹دانشجویان متقاضی ارز از فردا چهارم تا نهم شهریور ماه فرصت دارند درخواست‌های خود برای دریافت ارز دانشجویی را در سامانه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ثبت کنند.
🆔 @modirtamin 💯