📌واردات بنزین از اول اسفند متوقف می‌شود

📌واردات بنزین از اول اسفند متوقف می‌شود

🔹صادرات گازوئیل از مهر متوقف شده و تمام تولید کشور برای ذخیره سازی صرف خواهد شد.
🔹ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروز با تمهیدات و هماهنگی های لازم در دست اقدام است.
🔹در حال حاضر پالایشگاه ستاره خلیج فارس روزانه بالای 10 میلیون لیتر بنزین تحویل می دهد که به زودی به 12 میلیون لیتر خواهد رسید .
🔹ان‌شاءالله از اول اسفند واردات بنزین قطع خواهد شد و به یک موجودی مطلوب خواهیم رسید.
@modirtamin💯