♦️ تعطیلی بازار موبایل علاءالدین و ۴ سو در اعتراض به گرانی نرخ دلار

♦️ تعطیلی بازار موبایل علاءالدین و 4 سو در اعتراض به گرانی نرخ دلار

🔹کاسبان علاءالدین یک به یک مغازه های خود را تعطیل می کنند. البته برخی به این حرکت نپیوستند.
🔹برخی از تجمع کنندگان از مسیر خیابان جمهوری به سمت میدان بهارستان در حرکت هستند.
🔹وارد بازار چهارسو شدند و از کاسبان آنجا هم می خواهند که به این حرکت بپیوندند.
🔹تجمع کنندگان این شعار را سر دادند: دلار 10 تومانی نمی خوایم نمی خوایم.
/جماران

🆔 @modirtamin💯