📌خودرو وارداتی به کالایی نایاب تبدیل شده است/ پیگیر شکایت از سازمان توسعه تجارت هستیم

📌خودرو وارداتی به کالایی نایاب تبدیل شده است/ پیگیر شکایت از سازمان توسعه تجارت هستیم

فرهاد احتشام زاد، رئیس انجمن واردکنندگان خودرو در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین:
🔹در بازار سیاهی که به دلیل بسته بودن سایت ثبت سفارشات خودروهای وارداتی شکل گرفته، خودروها روند افزایش قیمت را در پیش گرفته‌اند.
🔹خودرو تبدیل به یک کالایی نایاب شده و بعد از باز شدن سایت ثبت سفارشات منتظر حضور خودروهای جدید هستیم، در میان‌مدت در صورت تغییر تعرفه‌ها شاهد افزایش قیمت خودرو خواهیم بود.
🔹بسته شدن ثبت سفارش در راستای آمارگیری برای دولت بود و ما مخالف این روش آمارگیری بودیم، شکایت ما مبنی بر این قضیه بود و هنوز پیگیر شکایات خود هستیم.

🆔 @modirtamin💯