📌بلاتکلیفی ۱۵ هزار دستگاه خودرو در گمرک با بخشنامه ارزی دولت.. دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت:

📌بلاتکلیفی ۱۵ هزار دستگاه خودرو در گمرک با بخشنامه ارزی دولت

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت:
🔹طی بیانیه‌ای خواستار شدیم تا عرضه خودرو از طریق ادامه روند ثبت سفارش و خروج خودروهای متوقف در گمرکات که بالغ بر ۱۵ هزار دستگاه خودرو بود، افزایش یابد.
🔹در حالی که ثبت سفارش این خودرو‌ها پیش از بخشنامه‌ ارزی دولت انجام شده، اما با شرایط جدید ارزی امکان ترخیص آنها از گمرکات وجود ندارد.
🆔 @modirtamin 💯