خاطرات فوتبالی قسمت سوم. خوردن یک بستنی پس از یک تمرین سخت بسیار میچسبید
خاطرات فوتبالی قسمت سوم
@oralhistori
بعد که به تیم پاس(شهربانی) پیوستم، يادمه بدون هيچ چشم داشتي، براي تمرين، از ته طلاب با عوض كردن دو یا سه اتوبوس یک مسیرپانزده کیلومتری رو طی میکردم تا به زمين چمن اختصاصی تیم «پاس مشهد» واقع در عدل خميني، ساختمان شهرباني مرکزی برسم و اين روند، صدها بار طي سه سال ادامه داشت. خوردن یک بستنی پس از یک تمرین سخت بسیار میچسبید.
در آن زمان مسابقات جوانان مشهد دستهبندی نشده بود و قهرمان از میان حدود 60 تیم شرکت کننده با 100 بازی بین آنها تعیین میشد. کسب مقام قهرمانی سالهای 62 و 63 و دومی سال 65 مسابقات فوتبال جوانان باشگاههای مشهد مقامهایی است که همچنان احکام آنها موجود میباشد. زدن دو گل زیبا از پشت هجده قدم به یکی از تیمها در زمین خاکی بلوار سجاد خاطره شیرینی است که در خاطر خیلی از هم تیمیها باقی مانده است. هم زمان در تیم بزرگسالان پاس که در دسته یک باشگاههای مشهد حضور داشت نیز بازی میکردم.
🔴محمد نظرزاده
تاریخ شفاهی
@oralh ارتباط با ما
https://telegram.me/oralhistori