🍃🌸🍃.. 🔅حدود بیست سال پیش با انسان فرهیختهای آشنا شدم که دانشجوی کارشناسی تاریخ دانشگاه فردوسی بود
🍃🌸🍃
🔅حدود بیست سال پیش با انسان فرهیخته ای آشنا شدم که دانشجوی کارشناسی تاریخ دانشگاه فردوسی بود. دانشجویی فعال و پر تحرک که مجله تاریخ پژوهی را منتشر و برگزاری دهها همایش و چاپ چند کتاب و مجموعه مقاله در کارنامه علمی اش دارد.
🔅 غلامحسین نوعی دانشجوی دکتری تاریخ و دوست بیست ساله ام لحظاتی پیش با ارسال این تصویر از چاپ و انتشار کتابم خبر داد.
🔸فقط خواستم با انتشار این پست از زحماتش تشکر کنم.... وی نمونه ای از افراد فرهیخته که در راه فرهنگ و تاریخ تلاش هایش ستودنی است. در جستجوی مسلمانی کتابی که برای نگارش و تدوینش وسواس داشتم. تلفیقی از اسناد و تاریخ شفاهی، مصاحبه با شاگردان دکتر بولون جراح بلژیکی بیمارستان امام رضا (ع)مشهد.....
🆔 @oralhistoryiran
https://www.instagram.com/p/BacHZroAmEI/