یادی از فرشته بازرگان. ⚫️⚫️⚫️

یادی از فرشته بازرگان
⚫️⚫️⚫️
خداوند روح بزرگ بانو فرشته بازرگان را در كنار پدر مومن و متعهد و متخصصشان محشور و هر دو را در كنار اوليا و انبيا محشور دارد .
در ابتداي خاطراتي كه در مصاحبه تاريخ شفاهي با ايشان در سال ٨٧داشتم چنين گفتند :

غرض نقشي است كز ما بازماند
كه هستي را نمي بينم بقايي
مگر صاحبدلي روزي برحمت
كند در حق درويشان دعايي
@oralhistoryiran
فرازي از زندگي مرحومه فرشته بازرگان دختر زنده ياد دكتر مهدي بازرگان
فرشته بازرگان (بني اسدي ) متولد ١٣٢٤در تهران چشم بجهان گشود وي سومين فرزند خانواده ،مادرش ملك طباطباييفرزند ايت الله سيد محمد طباطبايي و نوه ايت الله شيخ مرتضي اشتياني است . فرشته فارغ التحصيل رشته علوم تربيتي دانشگاه تهران ومدرس زبان و پژوهشگر قراني بود .
در مصاحبه در فرازي چنين مي گويد :
بالاترين موهبت زندگيم را زيستن در كنار پدري مي دانم كه در زمان حيات و رحلت همواره اموزگار و الگوي كم نظيري براي فرزندان بود و و جود مادري پاكدل و مهربان و خواهران و برادراني كه هر كدام نمونه هايي از اخلاق صداقتمي باشند نعمات هايي كه خداوند بر من ارزاني داشته است .

روحش شاد و راهش پر رهرو باد

📝فايزه توكلي
مصاحبه تابستان سال ١٣٨٧

https://t.me/joinchat/AAAAAD11ATijQaH-Izi3vA