کار ساخت ایستگاه راه آهن مشهد توسط معماری ایرانی به نام حیدر غیابی از ۲۵ شهریور ۱۳۳۴ شروع و در روز چهارم آبان سال ۱۳۴۵ افتتاح شد
کار ساخت ایستگاه راه آهن مشهد توسط معماری ایرانی به نام حیدر غیابی از ۲۵ شهریور ۱۳۳۴ شروع و در روز چهارم آبان سال ۱۳۴۵ افتتاح شد. معماری بنا بیشتر متاثر از معماری اروپا در دوران پس از جنگ جهانی دوم است. این بنا در زمان خودش یکی از زیباترین و شاخص ترین آثار معماری آن روزها بوده.
https://telegram.me/oralhistori