✔️مرهمی برای قلمهای شکسته …. ✍ آذری خاکستر
✔️مرهمی برای قلم های شکسته...
✍ آذری خاکستر
@oralhistoryiran
✏️ قلم گاهی بیمار است و از سرناچاری کلماتی تراوش می کند تا مرحمی باشد برای دردهای تسکین نیافته اش. قلم گاهی ناتوان است در برابر واژه ها و احساساتی که ناخواسته در اندیشه صاحب قلم جولان می دهند.
✏️قلم بیدار و پرورش دهنده اندیشه ناب است. و گاهی در ناملایمات زمانه چنان به خواب فرو رفته که بیدار شدنش سال ها طول می کشد.
قلم مقدس است برای آنان که "نان را به نرخ روز" نمی خورند و اعتبار قلم را به بهایی ناچیز نمی فروشند.
✏️قلم های بیدار انتقال دهنده فرهنگ، آگاهی بخش و میراث دار آزاداندیشی هستند. قلم های بیمار حال روز خوشی ندارند. گاهی سکوت می کنند برای اعتبار ...
✏️و نهایت اینکه؛ قلم تعهد دارد برای آگاهی دادن و به قول دکتر شریعتی "توتم است. خدای همه عالمیان بدان سوگند می خورد، به خون سیاهی که از حلقومش می چکد سوگند می خورد..."
✏️زمان برای قلم های شکسته چه زود می گذرد...
قلم هایتان پایدار...
روز قلم بر صاحب قلم های متعهد مبارک
🌐 تاریخ شفاهی
https://t.me/oralhistoryiran